måndag 20 mars 2017

Hur noga ska man vara ?

Tjingeling !

Ja, det är ju frågan....hur noga ska man vara egentligen, med sitt ansikte alltså. Jag tycker det är jätte viktigt att göra rent ansiktet, använda skrubb och någon bra rengöringstvål, använder bra kräm i ansiktet plus en runt ögonen. Gör ansiktsmask en gång i veckan ungefär. Men räcker det ? 

Känns som en del lägger en hel förmögenhet på saker/krämer/masker/massage mm mm på sitt face. Såklart gör man som man vill och såklart beror det ju på vad sitt ansikte behöver. 
Hur tänker ni ? Är dyrare bättre ?

Här är några produkter som jag inte kan vara utan.



Önskar er en bra start på veckan.
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Nej dyra är inte bättre, jag har testat en hel del & jag slutar alltid med nivea som är en favorit :) härliga produkter fin dag kram till dig

    SvaraRadera
  2. Ååå men du, jag har också börjat använda Nivea... de är verkligen grymma måste jag säga. Dyrast är definitivt inte bäst precis som Eva säger här ovan =) Stor kram Mia

    SvaraRadera