lördag 29 april 2017

Golftävling och lite bortblåst/urblåst

Hej på kvällskvisten !

Ligger i soffan och kollar runt bland kanalerna på tv, men vad är detta, finns ju inget bra att se på. 
Så det får bli datorn en stund i stället.

I morse tog vi på oss vinterkängorna, dunjackan, vindbyxor, mössa, vantar och underställ och åkte till Hökensås golfbana för att kolla när våra vänners dotter spelade golftävling. Goa Ellen hon är så duktig, men idag hade hon det lite tufft i blåsten. Ja, det var inte utan att man kände sig lite bortblåst eller urblåst kanske det heter. Men när solen slet sig fram mellan molnen och vi hamnade lite i lä då var det riktigt skönt.

Vi åt en god lunch på golfbanan innan bilen rullade hemåt igen. När vi kom hem började hockeyn som vi förstås skulle kolla på, men där fick jag se mig besegrad, somnade direkt, jag skyller på blåsten :)




Skönt att ha pappa med som caddie :)










Nu säger jag kram och godnatt, i morgon vankas det 5-års kalas i Kungsbacka.

Sov Gott !
Pia

1 kommentar:

  1. Golf ser kul ut jag har aldrig spelat, bara slagit ut några gånger på kul. Fast lite värma skulle ju inte skada. Kraaam Pia

    SvaraRadera