onsdag 17 maj 2017

Dålig uppdatering och snart sommar

Hej !

Sorry för riktigt dålig uppdatering här på bloggen. Har och har haft riktigt mycket att göra på jobbet så jag har helt enkelt inte orkat sätta mig vid datorn, men jag hoppas det snart blir bättre.

Men ska vi prata lite väder, vad är detta.... regn, regn och åter regn, visserligen ganska varmt och skönt men jag vill ha sol, min bleka kropp skriker efter D-vitamin. Det ser ut som det blir en fin helg i alla fall så nu får vi hoppas att det vänder på riktigt och blir lite go sommarvärme. 
Vill ju använda mina nya skor som jag nog köpte för över en månad sedan :)


Fin kväll till dig !
Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Ja nu får det allt bli fint väder.må så gott. Maria

    SvaraRadera
  2. Ja, nu är jag sannerligen trött på denna kyla... Lika många lager kläder fortfarande, bara aningen tunnare... Men till helgen vänder.. :) :) :)
    Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  3. Åh vad fina!! O precis i dag har det varit hur varmt som helst här, sådär sommarljummen morgon i dag. Och mycket sol hela dagen.
    Kram J

    SvaraRadera